جزئیات مقاله
طراحی وب سایت با کدنویسی و قالب اختصاصی یا با وردپرس و قالب آماده
3962
0

طراحی وب سایت با کدنویسی و قالب اختصاصی یا با وردپرس و قالب آماده

  • سه شنبه 9 اردیبهشت 1399
  • ()
  • 1رأی

روش های طراحی سایت 

برای طراحی سایت دو راه پیش رو داریم:

 طراحی سایت با کد نویسی:

زبان های برنامه نویسی تحت وب-طراحی وب سایت

 برای این کار زبان های برنامه نویسی متنوعی وجود دارد که در حالت کلی نمی توان گفت کدام یک از این زبان ها بهتر از دیگری هست. بسته به ویژگی های هر زبان و مدل وب سایتی که می خواهید طراحی کنید میتوانید از یکی از زبان های برنامه نویسی در این زمینه مثله  HTML,CSS,JQUERY,PHP ،asp.net ...  استفاده کنید .

طراحی سایت وردپرس یا جوملا:

طراحی وب سایت با قالب آماده وردپرس یا جوملا

طراحی سایت وردپرس نیازی به کدنویسی ندارند و با یک سری قالب آماده از پیش طراحی شده به یک کاربر آماتور که زیاد هم برنامه نویسی نمی داند این  امکان را می دهد که بتواند یک وب سایت طراحی کند البته خیلی از سایت هایی که بعدا معروف هم شده اند با ورد پرس طراحی شده اند .

اینکه می خواهید از چه روشی استفاده کنید بستگی به خودتان و اندازه و مدل کسب و کارتان دارد. با دانستن مزایا و معایب هر کدام میتوانید آن مدل که مزیت بیشتری برایتان دارد انتخاب کنید . البته نکته ی مهمی که باید گفته شود این است که در طراحی با کد نویسی اینکه طراحی وب سایت را دست یک گروه حرفه ای بدهید تا مبتدی تفاوت های زیادی دارد و بسیاری از مزایای روش کد نویسی اگر طراح یا گروه طراح مبتدی باشند از بین می رود.

مزایا و معایب و مقایسه ی تفاوت های طراحی وب سایت با کد نویسی و طراحی سایت با وردپرس

 تفاوت طراحی سایت با قالب اختصاصی و قالب آماده-طراحی سایت با کدنویسی یا وردپرس

هزینه ی طراحی وب سایت:

شاید اولین سوالی که موقع  شروع طراحی سایت دارید این است که هزینه ی طراحی سایت چقدر است و کدام روش هزینه کمتری دارد . کلا هر سایتی نیاز به هزینه هایی برای تعیین دامنه ، خرید هاست و.... دارد . اگر در ابتدای راه کارتان هستید و مطمئن نیستید کارتان می گیرد یا نه و میترسید زیاد هزینه کنید ولی نتیجه ای نگیرید؛ سیستم مدیریت محتوا (ورد پرس) به دلیل اینکه در اول راه اندازی هزینه ی کمتری برایتان دارد ، مناسب تر به نظر می رسد . ولی اگر صاحب کسب و کار شناخته شده ای هستید و می خواهید سایتی طراحی کنید بهتر است از یک گروه کد نویس حرفه ای بخواهید برایتان طراحی کند این کار ممکن است هزینه بر باشد ولی ارزشش را دارد . در کل بخواهیم بگوییم هزینه طراحی سایت وردپرس کمتر از طراحی سایت با کد نویسی است .

 

امکانات سایت:

امکانات سیستم مدیریت محتوا یا همان سایت وردپرس خیلی زیاد است . به دلیل منبع باز(open source) بودن آن هر روزه ارتقا پیدا می کند . طراحی سایت وردپرس با داشتن  پلاگین های بسیار متنوع دست طراح را بسیار بازمی گذارد تا امکانات زیادی را برای مدیر سایت یا کاربران فراهم کند.

در طراحی سایت با کد نویسی امکانات، بسته به هزینه ای که می کنید دارد هرچه هزینه ی بالاتری صرف کنید سایت طراحی شده امکانات بیشتری خواهید داشت .

 

سرعت اجرا یا بار گذاری وب سایت:

سرعت سایت به چیز های مختلفی از جمله مطالب سایت بستگی دارد اینکه حجم تصاویر و ... چقدر است در سرعت بارگیری موثر است . ولی در حالت کلی در سایت وردپرس چون حجم کدنویسی های اضافی و تعداد جداول پایگاه داده زیاد است سرعت اجرای سایت کمتر است.

 

زمان بر بودن طراحی سایت:

زمان طراحی سایت با چه روشی کمتر است؟   شاید بگویید اینکه طراحی سایت چقدر طول می  کشد مهم نیست اینکه چقدر سایت کیفیت دارد مهم است . این درست است ولی فکر کنید شما در ابتدای کار کلی ایده دارید که می خواهید همگی سریع اجرا شوند ولی اگر کار زیادی طول بکشد از آن شوق و ایده ها دیگر خبری نخواهد بود . طراحی سایت وردپرس که با قالب های از پیش آماده شده ساخته می شود سریع تر است و شما می توانید نظرات و ایده های اولیه تان را در ابتدای کار سریعا به وب سایت منتقل کنید . بعد ها می توانید همان سایت را به روش کد نویسی و حرفه ای تری تبدیل کنید.

 

امنیت سایت:

عموما امنیت سایت در طراحی به روش کد نویسی بالاتر است . و هرچه گروه برنامه نویسی حرفه ای تر باشند بهتر هم می شود . سایت وردپرس به خاطر منبع باز بودنش در بعضی جهات از نظر امنیتی در سطح آنچنان بالایی نیست . ولی به کمک برنامه نویسان امنیت در این روش در حال بهتر شدن می باشد .

 

سئو سازی سایت وردپرس و سایت کدنویسی

مسئله سئو امروزه به یک مسئله ی مهم و پر اهمیت برای طراحان وب تبدیل شده است . همه در کوشش اند تا جای خوبی در رتبه بندی گوگل پیدا کنند . سئوسازی یک سری اصول دارد که هرکس آنها را رعایت کند می تواند به هدف اش برسد و این شاید آنچنان وابسته به نوع سایت نباشد . ولی با این حال می توان گفت سایت وردپرس به دلیل افزونه های تخصصی که دارند خیلی در این زمینه کمک کرده اند . در مقابل سایت هایی که به صورت اختصاصی کدنویسی شده اند باید زیر نظر متخصص سئو ، سئو سازی شوند . چرا که اگر افرادی که در این زمینه آگاهی زیادی ندارند شروع به سئو سازی سایت کنند، این امکان را دارد که بیشتربه سئو سایت آسیب بزنند.

 

پشتیبانی وب سایت:

بعد از طراحی سایت مهمترین مسئله، پشتیبانی است!  اگر وب سایت بعد از مدتی دچار مشکل شد چه باید کرد ؟! در روش کد نویسی معمولا تیم کدنویسی یا شرکت طراحی وب سایت یک بازه ی زمانی را برای پشتیبانی تعیین می کنند. مثلا تا یک سال اگر سایتتان به مشکل خورد با مراجعه به گروه برنامه نویسی یا شرکت طراح سایت میتوانید به صورت رایگان  تقاضای رفع مشکل داشته باشید، ولی با اتمام تاریخ باید هزینه ی جداگانه ای برای پشتیبانی سایت بپردازید یا به یک برنامه نویس یا شرکت رجوع کرده و در این زمینه هزینه کنید . در سایت وردپرس ممکن است مشکل شما مشابه مشکل سایتی دیگر باشد و در این زمینه می توانید از آن سایت یا افرادی که در این زمینه هستند کمک بگیرید .در واقع در روش سیستم مدیریت محتوا یا همان سایت وردپرس با سرچ در اینترنت و مطرح کردن مشکلتان شاید راه حل های زیادی بتوانید پیدا کنید.

 

نتیجه مقایسه ی طراحی وب سایت با کدنویسی و قالب اختصاصی و طراحی وب سایت با وردپرس و قالب آماده:

برای طراحی سایت  شما دو راه را در پیش رو دارید ما مزایا و معایب هر روش را برای شما گفتیم اکنون این شما هستید که باید تصمیم بگیرید برای طراحی سایت کدام روش را در نظر بگیرید طراحی سایت حرفه ای با کد نویسی یا طراحی سایت وردپرس؟

شرکت فناوری اطلاعات آرشاپرداز با بیش از 6 سال سابقه توانسته یکی از برترین های طراحی وب سایت در کاشان باشد و تمامی امور مربوط به یک کسب و کار از طراحی گرافیکی شامل لوگو ،ست اداری ، کارت ویزیت تا طراحی وب سایت در کاشان ، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره فروش و بازاریابی و همچنین سئوسازی سایت را انجام میدهد.

کافی ست بدانید به کدام روش میخواهید طراحی سایت را انجام دهید شرکت آرشاپرداز طراحی سایت حرفه ای با نیروهایی متخصص و مجرب را برای شما انجام خواهد داد.

(اگر نمیدانید یا دچار تردید هستید نگران نباشید! آرشاپرداز در کنار شماست. کافی ست با شماره 09013611515 تماس گرفته و رایگان مشاوره بگیرید)

 در صورت نیاز میتوانید به مقاله ی "قالب اختصاصی یا قالب آماده" مراجعه کنید.

شرکت فناوری اطلاعات آرشاپرداز با فعالیت در 4 دپارتمان مجزا و در عین حال به هم پیوسته از ابتدا تا انتهای کار با شماست. آرشاپرداز آماده است تا برای ارتقای کسب و کار شما از تبلیغات گرفته تا فروشِ بیشتر شما را همراهی کند.

دپارتمان وب(آرشاوب، فعال درحوزه ی طراحی وب سایت کاشان ، طراحی سایت با کدنویسی و قالب اختصاصی ، طراحی سایت وردپرس با قالب آماده و...)

دپارتمان نرم افزار(آرشاسافت، فعال در حوزه طراحی نرم افزارهای سفارشی تحت ویندوز و موبایل)

دپارتمان گرافیک(آرشاگراف،طراحی تیزرهای تلویزیونی و تبلیغاتی، طراحی انیمیشن، طراحی لوگو، کاتالوگ، بروشور و... )

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ(مشاوره و بازاریابی،اینستاگرام مارکتینگ، بهبود رتبه ی گوگل سایت و...)

دپارتمان شبکه(آرشانت، طراحی و پیاده سازی شبکه)

 

برای کسب اطلاعات بیشتربا ما د رتماس باشید.

سایت جامع شرکت فناوری اطلاعات آرشاپرداز

تماس با مدیریت شرکت آرشاپرداز و مدیر فورش:

09130809181 و 09013611515

 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:
  • طراحی سایت کاشان
  • طراحی وب سایت کاشان
  • طراحی سایت در کاشان
  • سئوسازی سایت
  • طراحی سایت چندزبانه کاشان
  • طراحی وب سایت در کاشان
  • افزایش رتبه گوگل سایت
  • دیجیتال مارکتینگ کاشان
  • سئوسازی سایت کاشان
  • طراحی اپلیکیشن در کاشان
  • طراحی اپلیکیشن اندروید و iosدر کاشان
  • انتشار اپلیکیشن ios در کاشان
  • طراحی وب سایت حرفه ای در کاشان
دیدگاه کاربران
تاکنون دیدگاهی ثبت نشده است
گروه مقالات
مقالات مرتبط
ارسال دیدگاه