جزئیات مقاله
تاثیر طراحی سایت بر افزایش فروش
3554
0

تاثیر طراحی سایت بر افزایش فروش

  • یکشنبه 17 تیر 1397
  • ()
  • 4رأی

یکی از کارآمدترین ابزارهای جذب مشتری و افزایش فروش طراحی وب سایت است. اما هر سایتی نمی تواند منجر به جذب مخاطب و فروش بیشتر محصول شود. طراحی سایت حرفه ای با در نظر گرفتن اصول مشتری مداری همان چیزی است که کسب و کارتان را متحول می کند.

افزایش بازدیدکنندگان در بازاریابی اینترنتی یک اصل مهم تلقی می شود. هر بازدید کننده یک مشتری بالقوه است که می تواند به خریدار بالفعل تبدیل شود. برای بالا بردن آمار بازدیدها و افزایش فروش و کسب سود بیشتر طراحی سایت حرفه ای را به متخصص بسپارید. امروزه استفاده از سایت ها یا به اصطلاح برخی وب سایت ها یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین موارد در افزایش فروش می باشد و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نیاز به یک وب سایت منحصر به فرد در زمینه فعالیت خود دارند تا از این طریق بتوانند محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین معرفی کنند و به این ترتیب با افزایش میزان بازدیدکنندگان از سایت ، میزان فروش و بهره وری آنان نیز افزایش یابد.

طراحی وب سایت برای کسب و کارهای گوناگون یک امر ضروری به شمار می رود و تأثیر مستقیمی در افزایش فروش و موفقیت در حوزه های کاری گوناگون دارد. کسب و کارهای موجود در هر زمینه ای برای معرفی محصولات و یا خدمات ارائه شده در آن کسب و کار نیازمند بستری برای معرفی می باشند تا از این طریق میزان شناخت مشتریان از این محصولات افزایش پیدا کند و زمینه مناسبی برای بازاریابی و فروش ایجاد شود. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نیز از طریق سایت می توانند یک روند روبه رشد را در میزان بازدید از سایت خود و در نهایت افزایش فروش محصولات فراهم آورند.

هفت دلیل برای یک سوال ; چرا باید وب سایت داشته باشیم

۱- وب سایت در نقش بروشور و کاتالوگ آنلاین

اولین دلیل در پاسخ به این سوال که چرا باید وب سایت داشته باشیم این است که کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما در ۲۴ ساعت امکان ارائه شدن به مشتریان را خواهد داشت.

این را مقایسه کنید با هزینه های گزافی که تاکنون برای تهیه و توزیع بروشورهای کاغذی انجام داده اید تا به ارزش وب سایت بیشتر پی ببرید.

۲- نمایش حرفه ای بودن و ارزش کسب و کار :

اگر شما وب سایت داشته باشید می توانید از ایمیل وب سایت خود برای ارائه به مشتریان استفاده نمایید .

این شکل بسیار حرفه ای تری دارد نسبت به این که در ارتباطات خود از ایمیل های شخصی مانند سرویس های جی میل و یاهو استفاده نمایید.

ضمن این که وجود وب سایت می تواند این پیام را به ذهن مخاطبان مخابره کند که این کسب و کار خالق ارزشی است که حاضر است با صرف هزینه، آن را در وب سایت خود معرفی و تبلیغ نماید.

۳- در معرض دید مشتریان بیشتری قرار بگیرید :

طبق آمارها هر روز حدود بیش از ۲٫۵ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند .

اگر شما در این فضای آنلاین حضور نداشته باشید عملاً امکان استفاده از فرصت دیده شدن در اینترنت را از دست خواهید داد.

۴- فرصت اثرگذاری روی مشتریان بالقوه

با حضور در فضای آنلاین شما این فرصت فوق العاده را خواهید داشت که مشتریان خود را با ارائه و معرفی موثر خدمات و محصولات خود جذب نمایید.

۵- وب سایت در نقش واحد خدمات مشتریان ۲۴ ساعته

وقتی شما محتوای متناسب با نیاز کاربران وب سایت خود را تهیه و منتشر می نمایید دیگر لازم نیست تا آن ها برای پرسیدن سوالات خود به محل شما مراجعه حضوری نمایند و یا حتی تلفن بزنند.

۶- ارائه سریع آخرین محصولات و خدمات

به راحتی و به سرعت و به صورت رایگان می توانید آخرین محصولات و خدمات خود را در وب سایت ارائه نمایید .

خدمات قبلی را به روز رسانی نمایید.

مشتریان خود را از تغییرات کسب و کارتان با خبر سازید.

۷- تقویت بخش بازاریابی

قطعاً امروزه بخش مهمی از فعالیت های بازاریابی به بازاریابی آنلاین اختصاص دارد.

بدون داشتن وب سایت فرصت مغتنم استفاده از مشتریان بالقوه خود در فضای آنلاین را از دست خواهید داد.

امروزه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو) برای صاحبان کسب و کارها بسیار اهمیت دارد .

این کار می تواند مستقیماً جریان مالی مستمری را با افزایش فروش برای آن ها ایجاد نماید.

در این مطلب قصد داریم به بیان دلایل طراحی وب سایت و تاثیر طراحی وب سایت در افزایش فروش بپردازیم :

طراحی سایت فروشگاهی منجر به معرفی محصولات و خدمات به صورت گسترده می گردد

یکی از دلایل طراحی وب سایت شرکتها و سازمانها و همچنین کسب و کارهای گوناگون با داشتن سایت می توانند محصولات و خدمات خود را به صورت گسترده ارائه نمایند و به این ترتیب مشتریان بیشتری را جذب نمایند. در واقع با استفاده از طراحی سایت فروشگاهی می توان مشتریان زیادی را به صورت گسترده و از سراسر جهان جذب نموده و به این ترتیب میزان فروش را افزایش داد و شما هیچ محدودیتی برای ارائه محصولات و خدمات خود ندارید.

طراحی سایت فروشگاهی صرفه جویی در زمان و هزینه را در پی دارد

 استفاده از سایت فروشگاهی برای معرفی محصولات و خدمات مورد نظر سبب معرفی سریع محصولات می گردد و از این طریق می توان به میزان قابل توجهی در زمان و هزینه های مورد نیاز برای بازاریابی و جذب مشتری صرفه جویی نمود و از سریع ترین روش های موجود برای ارائه خدمات و محصولات محسوب می شود.

طراحی سایت فروشگاهی در بازاریابی و فروش سریع محصولات نقس موثری دارد

طراحی وب سایت برای کسب و کارهای گوناگون زمینه مناسبی را برای افزایش بازدیدکنندگان از سایت و همچنین افزایش فروش محصولات فراهم می آورد که از آن می توان برای بازایابی و فروش سریع محصولات بهره مند گردید.

طراحی سایت فروشگاهی باعث فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات می شود

 بسیاری از شرکتها برای فروش محصولات خود به دنبال حذف واسطه ها هستند تا از این طریق بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب تری در بازار ارائه کنند و به این ترتیب میزان فروش محصولات و همچنین تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. طراحی سایت فروشگاهی زمینه مناسبی را برای تعامل مستقیم فروشنده و مشتری ایجاد می کند و موجب افزایش فروش می گردد.

طراحی سایت فروشگاهی امکان معرفی محصولات در سراسر دنیا و بدون محدودیت مکانی را می آفریند

معرفی محصولات و خدمات در سایت سبب جذب مشتریان زیادی از سراسر دنیا می گردد و این امکانات موجب افزایش فروش می گردد. درنتیجه برای بازدهی بسیار بالاتر پس از طراحی سایت فروشگاهی خود شرایطی را برای خرید و ارسال محصولات فیزیکی و یا غیر فیزیکی خود برای سراسر دنیا فراهم سازید.

طراحی سایت فروشگاهی باعث دسترسی مشتریان به صورت نامحدود می شود

با طراحی سایت فروشگاهی در زمینه مورد نظرتان می توانید محصولات خود را به صورت گسترده در اختیار مشتریان قرار دهید و بستر مناسبی را برای دسترسی نامحدود مشتریان به محصولات و کالاهای مختلف فراهم آوردید که این ویژگی سبب افزایش فروش محصولات می شود.

طراحی سایت فروشگاهی فروش ۲۴ ساعته را به دنبال دارد

اگر طراحی سایت فروشگاهی شما به گونه ای باشد که فروش به صورت خودکار انجام شود که مطمئنا به این صورت است حتی زمان هایی که شما به کاری دیگر می پردازید یا در حال استراحت و خواب هستید پروسه ی فروش شما ادامه خواهد داشت و این می تواند یکی از دلایل ترغیب شما برای طراحی سایت فروش در اسرع وقت باشد.

طراحی سایت فروشگاهی به جذب مشتریان و بازدیدکنندگان بیشتر ختم می شود

بسیاری از مشتریان به دنبال راهی برای دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود می باشند و ترجیح می دهند از طریق اینترنت نسبت به خریداری محصولات مختلف اقدام نمایند. به همین دلیل طراحی سایت در زمینه های گوناگون سبب جذب مشتریان و بازدیدکنندگان بیشتر می گردد سود بیشتری را به ارمغان می اورد.

طراحی سایت فروشگاهی خرید و فروش آسان را به دنبال دارد

از طریق طراحی سایت فروشگاهی می توان روند مناسبی را برای خرید آسان فراهم آورد که مشتریان توسط این روند می توانند به آسانی محصولات مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند؛ علاوه بر آن در صورت کسب رضایت مشتری می توان بازاریابی و فروش را به میزان قابل توجهی افزایش داده و سود و بهره وری را در این زمینه افزایش دهیم.

طراحی سایت فروشگاهی باعث افزایش سود دهی می شود

با استفاده از روش های گوناگون می توان کاربران و مشتریان زیادی را به سمت بازدید و خرید از سایت هدایت نمود ، این شیوه ها دارای تنوع زیادی می باشند که با استفاده از ان ها می توان به بازاریابی و جذب مشتری اقدام کرد. در واقع استفاده از سایت سبب افزایش فروش و در نتیجه افزایش میزان سوددهی می گردد.

 

 

 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:
دیدگاه کاربران
تاکنون دیدگاهی ثبت نشده است
گروه مقالات
مقالات مرتبط
ارسال دیدگاه