دانستنی های علمی
تاثیر طراحی سایت بر افزایش فروش

تاثیر طراحی سایت بر افزایش فروش

یکی از کارآمدترین ابزارهای جذب مشتری و افزایش فروش طراحی وب سایت است. اما هر سایتی نمی تواند منجر به جذب مخاطب و فروش بیشتر محصول شود. طراحی سایت حرفه ای با در نظر گرفتن اصول مشتری مداری همان چیزی است که کسب و کارتان را متحول می کند.

افزایش بازدیدکنندگان در بازاریابی اینترنتی یک اصل مهم تلقی می شود. هر بازدید کننده یک مشتری بالقوه است که می تواند به خریدار بالفعل تبدیل شود. برای بالا بردن آمار بازدیدها و افزایش فروش و کسب سود بیشتر طراحی سایت حرفه ای را به متخصص بسپارید. امروزه استفاده از سایت ها یا به اصطلاح برخی وب سایت ها یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین موارد در افزایش فروش می باشد و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نیاز به یک وب سایت منحصر به فرد در زمینه فعالیت خود دارند تا از این طریق بتوانند محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین معرفی کنند و به این ترتیب با افزایش میزان بازدیدکنندگان از سایت ، میزان فروش و بهره وری آنان نیز افزایش یابد.

روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت

روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت

روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت

روانشناسی رنگها در زندگی ما نقش های اساسی را ایفا می کنند. شما با دیدن یک منظره سبز رنگ در بهار و دیدن یک منظره پاییزی زرد رنگ چه احساس های متفاوتی دارید؟ معمولا با دیدن منظره سبز احساس پر انرژی بودن و سر زنده بودن می کنید و با دیدن منظره پاییزی احساس خستگی ، خب تمامی این احساسات را رنگها برای شما رقم زده اند. در وب هم کاربر می تواند با مشاهده سایت شما در رنگ های مختلف رفتار ها و احساسات مختلفی را از خود بروز دهد. گاهی کاربر فقط بدلیل رنگ و لعاب کامل و جذاب یک سایت اقدام به خرید محصول یا خدمات از این وبسایت می کند. پس این نکته که رنگها در سایت های ما چه بر سر رفتار و عمل کاربران می آورند را همگی قبول داریم.

سری فیبوناچی

سری فیبوناچی

دنباله (تصاعد) فیبوناچی (Fibonacci Sequence) یک سری از اعداد است.

0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, …

در هر مرحله عدد بعدی با استفاده از جمع کردن دو عدد ماقبل عدد مورد نظر بدست می آید.

فرآیند فروش

فرآیند فروش

فرآیند فروش

ساده ترین توضیح فرآیند فروش این است که کالا یا خدمتی توسط فروشنده به مشتری ارائه می گردد و در مقابل، پول یا معادل پولی آن از طرف مشتری پرداخت می گردد. اجزای دو طرف این مبادله، یکی کالا یا خدمت است که فروشنده عرضه می کند و دیگری پول است که مشتری در ازای دریافت کالا و خدمت پرداخت می کند. اگر فرآیند فروش اتفاق نیفتد چه خواهد شد؟  پول مشتری در جیبش باقی می ماند و محصول ما هم در اختیار خودمان باقی خواهد ماند و این اصلاً موضوع بی اهمیت یا کم اهمیتی نیست زیرا هر بنگاه اقتصادی با هدف کسب سود تشکیل می شود و تا فروش اتفاق نیفتد، این هدف برآورده نخواهد شد. باید بپذیریم که از دیدگاه مبتنی بر سود، تلاش ‌و تمایل ما برای فروش باید خیلی بیشتر از تمایل مشتری به خرید باشد؛ تنها جایگاهی که ممکن است این گونه نباشد شاید بتواند بازار انحصاری باشد که رقیبی برای ما وجود ندارد. ولی در اقتصاد و بازار امروز که فضای حاکم‌ فضای رقابت است، چه کسی در فروش محصول و به دست آوردن پول مشتری توانمندتر خواهد بود؟ به عبارت دیگر فروشنده چگونه می تواند  فروش و به تبع آن سود را بیشتر کند؟

مهارتهای مدیر فروش

مهارتهای مدیر فروش

مهارت‌های یک مدیر فروش امروزی چیست؟

در گذشته نه چندان دور، بازاریاب‌ها، انسان‌های خلاق بودند.  این افراد را بر اساس خلاقیت تبلیغاتی که به کار می‌گرفتند، قضاوت می‌کردند. هر چه یک مدیر فروش، خلاقیت بیشتری به خرج می‌داد، در قانع کردن مردم برای خرید، موفق‌تر بود. اما، زمانه تغییر کرده و بازاریابی متحول شده است. امروزه، مدیران فروش متوجه‌اند که اقدامات آن‌ها باید منجر به فروش و سودآوری شود. بازاریابی در گذشته شامل فروش محصولات و خدمات به مشتریان، با استفاده از تبلیغات خلاقانه‌ای بود که شامل استفاده از داستان برای تأثیرگذاری بر ذهن خریدار می شد. اما، یک مدیر فروش امروزی، باید از مهارت‌های تحت وب برخوردار بوده و در استفاده از شبکه‌های اجتماعی، مهارت داشته باشد.  به همین منظور، او باید در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کند که بهترین کمک را به شرکت می‌کنند.

شغل های پر رونق سال 2018 اعلام شد

شغل های پر رونق سال 2018 اعلام شد

شغل های پر رونق سال 2018 اعلام شد

1 طراحی وب:

با توجه به تغییرات عمده دنیا به سمت بازار و تجارت الکترونیک و توسعه و شکل گیری خدمات جدید مبتنی بر شبکه و اپلیکیشن های گوشی های هوشمند، یکی از بهترین مشاغل طراحی وب و شبکه است.

2 همکاری در بازاریابی شبکه ای (Network marketing ):

یکی از راه های کسب درآمد، متقاعد ساختن افراد به خرید محصولات و خدمات از طریق شبکه سازی است و زمانی این فعالیت سودآورتر می شود که شما برای راه اندازی این کسب و کار سرمایه اولیه چندانی را به کار نگرفته باشید.

3 متخصص تغذیه:

با تغییر در سبک زندگی، بسیاری از مردم و دولت ها به اهمیت نوع تغذیه و تمرینات ورزشی در سلامتی جوامع تاکید و توجه بسیاری داشته اند.

هشت روش موثر برای فروشنده جهت نفوذ بر دل مشتری

هشت روش موثر برای فروشنده جهت نفوذ بر دل مشتری

1. در دید بودن ؛visiblity

دیده شدن احتیاج به کلاس گذاشتن و فیگور گرفتن ندارد.
گاهی یک سلام دوستانه تمام چیزی که برایمان احتیاج است را در پی خواهد داشت.

2. ادب؛manner

اگر فروشنده آداب خوبی نداشته باشد تمام ذهنیت مثبت مشتری را خراب میکند.
در واقع اخلاق خوب یکی از مهمترین روشهای ارتباط غیر کلامی برای فروشنده است.

٣ تکنیکی که شما را به یک مذاکره کننده حرفه ای تبدیل میکند

٣ تکنیکی که شما را به یک مذاکره کننده حرفه ای تبدیل میکند

٣ تکنیکی که شما را به یک مذاکره کننده حرفه ای تبدیل میکند


اکثر مردم فکر میکنند موقعیت برنده-برنده میتواند پایان خوب و خوشی برای مذاکره شان باشد. اما حرفه ای ها از این استراتژی استفاده نمیکنند

محققان با تحقیقی که بر روی افراد با نفوذ و ثروتمند دنیا کرده اند به نتایج شگفت انگیزی دست یافته اند… آنها رفتار و طرز فکر افراد با نفوذ دنیا را در دوره ای 2 ساله مورد بررسی قرار داده اند و به نتیجه ای کاملا مخالف به چیزی که تا به امروز باب بوده بدست آورده اند. افراد متوسط جامعه فکر میکنند استراتژی برد-برد بهترین استراتژی است؛ ثروتمندان اینطور فکر نمیکنند.

 

تبلیغات اهرم هوشمند فروش

تبلیغات اهرم هوشمند فروش

تبلیغات تاثیر به سزایی در بالا بردن آگاهی مشتری دارد. تبلیغات وسیله ای است که توسط آن، مشتریان از ابداعات و نوآوری های شرکت آگاه می شوند. با وجود اهمیت بالای تبلیغات بر روی افزایش فروش ، ارزیابی تاثیر آن به سادگی صورت نمی گیرد

گروه های مقالات