گرافیک
پنج تغییر لوگو موفق در دنیا

پنج تغییر لوگو موفق در دنیا

تغییر همیشه خوب است و در کسب و کار و تجارت برای تجربه کردن فروش بالا باید روش های مختلفی را اجرا کرد و همگام با تحولات روز خود را هم راستا کرد.یکی از ابعاد مدیریت بازاریابی بحث بازرارگردی و دیدن ویترین های جهانی است. اما آیا بعضی از چیزها را میشود تغییر داد ؟ سالها زحمت کشیده شده و برای برند سازی یک کسب و کار اقدامات مختلفی صورت گرفته بعد با یک تغییر آنچه در ذهن مشتری ساخته شده به یک باره از بین میرود و شکلی جدیدی از برند بوجود می آید.

چاپ افست چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

چاپ افست چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

چاپ افست را شاید بتوان دقیقترین ابزار صنعتی ساخته دست بشر دانست، به دلیل اینکه جابه جایی در کمتر از نیم میلی متر در آن تاثیری دارد که چشم های غیر متخصص نیز متوجه آن خواهند شد.

بنابراین شناخت و تسلط بر تکنیک های  چاپ افست مارا در انجام کار با خروجی های دقیق تر و در نهایت چاپ با کیفیت و عالی رهنمون میسازد

آنچه درباره آرم سازمانی  (لگو) باید بدانیم

آنچه درباره آرم سازمانی (لگو) باید بدانیم

امروزه بیش از هر زمانی از علائم در جایگزینی و پر محتوا کردن علائم محدود الفبایی (یعنی حروف) استفاده می گردد.این علائم، نظیر نشانه ها ، آرم و لوگو یا علائم تصویری موجود در ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها، خیابان ها و سایر مکانهای عمومی، ممکن است بر مبنای سنتی نوشتاری باشند یا نباشند.

این نمادها همه جا به چشم می خورند: لوگو روی بسته بندی ها، قوطی ها، جعبه ها، روی وسایل نقلیه، روی کاغذ، در تابلوهای مربوط به تظاهرات، در بازی های عمومی، بازارها، نمایشگاه ها و جشنواره ها.

از آنجا که مدارک مستند دال بر اینند که این امر یعنی استفاده از نمادها، از سرآغاز پیدایش تمدن جریان داشته است، بی مناسبت به نظر نمی رسد که نگاهی کوتاه به تاریخچه چگونگی ارتباط افراد بشر با یکدیگر بیفکنید. در حدود 40000 سال قبل بشر اولیه که از طریق شکار روزگار می گذراند، به منظور انتقال افکار و امیال خویش به حک علائمی گرافیکی بر صخره ها پرداخت و بدین وسیله کوشید امیال و افکار خویش را از طریق تصویر بنمایاند. از این رهگذر، اندیشه که تا آن زمان صرفا از طریق صوت (زبان) یا حرکات (حالت دستها) بیان می شد، این قابلیت را پیدا کرد که بتواند ثبت گردد و پایدار بماند.

گروه های مقالات