امنیت
چگونه با اطمینان خاطر،خرید خود را از طریق اینترنت انجام دهیم؟

چگونه با اطمینان خاطر،خرید خود را از طریق اینترنت انجام دهیم؟

 چگونه در اینترنت به خرده فروشان اعتماد کنیم و در دام دسیسه های کلاهبرداری نیافتیم؟ هر روز میلیون ها نفر بدون هیچ گونه مشکلی در اینترنت خرید می کنند. با داشتن کمی شجاعت و دانش، شما می توانید از ایجاد مشکلات مربوط به تجارت الکترونیکی جلوگیری نمائید.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency یک فرم از پول الکترونیکی است. بیشتر ارزهای دیجیتال به منظور امنیت بیشتر، حذف واسطه ها و ناشناس بودن طراحی شده اند.

نکته هایی که امنیت هر وب سایتی را می تواند به خطر بیندازد

نکته هایی که امنیت هر وب سایتی را می تواند به خطر بیندازد

به طور کل امنیت ارتباطی به اینکه از چه پلتفرمی استقاده می کنید ندارد و چنین چیزی غیر ممکن و غیر عملی است که بتوان سیستم مدیریت محتوای امنی را ساخت و حتی امنیت را صرفا به نوع سیستم مدیریت محتوا مربوط دانست.

به علاوه بالابردن امنیت به معنای پایین آوردن میزان ریسک است نه حذف ریسک؛ این به معنی بهبود وضعیت سایت شما و کاهش احتمال هک شدن است نه جلوگیری از آن زیرا امنیت هیچ گاه صد در صد نیست و مهمترین وب سایت های خبری و سازمانی تجربه تلخ هک شدن را دارند .

حملات بروت فورس چیست؟

حملات بروت فورس چیست؟

حملات بروت فورس Brute Force که یکی از رایج ترین حملات برای بدست آوردن پسوردها می باشد با ارسال هزاران و حتی میلیاردها Username  و Password بر روی صفحه لاگین وب سایت ها ، صفحه لاگین ایمیل و انواع صفحاتی که برای ورود به حساب کاربری هستند صورت می گیرد و هکر با این روش تمام عبارت های ممکن را بررسی می کند تا پسورد شما را بدست اورد آشنایی با این نوع حملات برای تمامی مدیران وب سایت ها و کسانی که دارای رمز عبور و نام کاربری مهم در وب سایتی هستند لازم و ضروری است تا با شناخت این روش ها و نحوه مقابله با آنها وب سایت امن تری داشته باشند.

رفع آسیب‌پذیری نسخه 4.9.6وردپرس و جلوگیری از نفوذ هکرها از راه دور

رفع آسیب‌پذیری نسخه 4.9.6وردپرس و جلوگیری از نفوذ هکرها از راه دور

چند روز پیش یعنی در تاریخ ۹۷/۰۴/۱۴ جزئیات نسخه جدید وردپرس یا همان نسخه 4.9.7 منتشر شد. مهم‌ترین دلیل انتشار این نسخه رفع آسیب‌پذیری نسخه 4.9.6 وردپرس بود تا این آسیب‌پذیری را اصطلاحا پچ کند.

 

۷ روش معمول هک کردن رمزهای عبور

۷ روش معمول هک کردن رمزهای عبور

با شنیدن عبارت «شکاف امنیتی» چه چیزی در ذهنتان شکل می گیرد؟ اینکه یک دسته هکر خطرناک پشت کامپیوترهایشان می نشینند و به دنبال پسوردهای کاربران می گردند؟

یا شاید هم اینطور فکر می کنید که یک جوان بیست و چند ساله در خانه اش نشسته و بدون آنکه رنگ آفتاب را ببیند مدام در حال هک کردن افرداد مختلف است. اگر تصورتان از هک شدن پسوردها یا شخصیت هکرها چنین چیزهایی است باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید.

گواهینامه SSL و کاربرد های آن ؟

گواهینامه SSL و کاربرد های آن ؟

پس از راه اندازی وب سایت ، پورتال و فروشگاه اینترنتی ، امنیت مهمترین نیاز محسوب میشود . امنیت وب سایت یا پورتال شما به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در بخش امنیت مقالات متعددی در این رابطه منتشر میشود . در این مقاله گواهینامه SSL را بطور کامل معرفی میکنیم تا علاوه بر فواید گواهینامه SSL با مراکز صدور گواهی SSL  نیز آشنا شده و براحتی بتوانید برای وب سایت خود یک گواهی SSL ثبت و راه اندازی نمایید تا وب سایت شما از مزایای این پروتکل مفید در امور مالی دریافت و پرداخت وجه وب سایت یا پورتال برخوردار شود .

مشکلات امنیتی سایت

مشکلات امنیتی سایت

در این مقاله به برسی رایج ترین مشکلات امنیتی سایت ها می پردازیم و لیستی از این آسیب پذیری ها به همراه راه جلوگیری از آنها را برای شما بیان می کنیم

گروه های مقالات